یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

حوزه / امام جمعه بجنورد گفت: تقویت نظام اسلامی و دینی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و ایران قوی با انتخابی بهترین گزینه و فرد اصلح رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری امام جمعه بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، اظهار داشت: علاوه بر مشارکت مردم، انتخاب فرد اصلح نیز مهم است تا عزت، استقلال، معیشت و اقتصاد مردم به همراه اداره مملکت را رئیس جمهور منتخب به خوبی بتواند مدیریت کند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات، افزود: حضور حداکثری شرط اول انتخابات بوده و مرحله بعد انتخاب شخص اصلح است که بتواند راه شهید رییسی را ادامه بدهد.

نماینده ولی فقیه در خرسان شمالی ابراز کرد: حماسه عظیم مردم در انتخابات پیش رو بسیار مؤثر است، بنابراین آحاد مردم باید با شور و شوق بیشتر در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما همواره خالق حماسه‌های تاریخی در کشور بوده‌اند، ادامه داد: کشور در سایه مدیریت تحولی و جهادی در برنامه هفتم توسعه به بالندگی و پیشرفت دست خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین نوری، خاطرنشان کرد: انتخاب رئیس جمهور مردمی، کارآمد و آشنا به نظام مسائل کشور و دارای رویکرد حل مسائلی به پشتوانه آرای بالای مردم، ضامن پیشرفت کشور است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha